Hello Kitty Tolong Aku!!~~ | Miss Durian Runtuh

Jul 1, 2009

Hello Kitty Tolong Aku!!~~


:bear6::bear45::bear44:

Menterjah blog org..Terjumpe blog ini..Pasal Hello Kitty..ade video lagu Cinta Hello Kitty oleh Karen Kong..
:bear91: Destroy Hello Kitty-sumber-

Karen Kong - Cinta Hello Kitty

Mengapa kau membutakan telingaku
Mengapa engkau membutakan hatiku
Sehinggaku tak peduli
Semua insan berbintiku

Hinggaku sanggup melarikan diri
Tinggalkan ibu ayah dan Hello Kitty
Bersamamu ku temui
Yang kukenal sehari

Ku tahu ibu ayah terguris hati
Siang dan malam gelisahkan aku
Hello Kitty tolong aku
Katakan aku ok

Esok aku meraih hari jadiku
Air mata berlinang dipipiku
Hello Kitty tolong aku
Tiupkan lilin yang buta ini

Setelah kepalsuan mencelikkanku
Setelah penyesalan menginsafkanku
Hello Kitty tolong aku
Aku mahu pulang

11 Flowers:

Anonymous said... Reply Comment

haha..
funny la..
ade gak lagu cinta hello kity yek..
hehe

intanurulfateha said... Reply Comment

.sis da lame dgr lagu neh
.siap bole hapal
.dulu ingat karen neh karen af
.tp bukan kan?
.huu tp lawak ek lagu neh :D

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

lionteen://memg tak sangke,..baru tau nih..

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

sis intan://hoyeh..hihi..terlamabat suda nazirah..aah,ni bukan karen af..ni karen oiam..

Kojack de Alloohaa said... Reply Comment

mak aih..!!mak uh..!! fanatik gler smpai wat lgu psal hello kitty..hahaha

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

kojack://tau tak pe..kite pon baru tau..he3

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

ayu://he3..tau tak ngape..cam pelik giler la..

.: a.for.ana :. said... Reply Comment

hello kitty???? yucks! hahah.... lagu hello kitty pon ade gak k? ish..ish...

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

ana://hah,tau takpe..cam pelik jer..hihik