Trust Your Maker | Miss Durian Runtuh

Apr 16, 2018

Trust Your Maker

Assalamualaikum. Kesinambungan post sebelum ni, haritu terjumpa post Mizz Nina. Macam kena je dengan rasa penyesalan aku. Hahah. Ya ya, kebetulan, tapi rasa lega hati sikit. (Walaupun lepas 2 3 minggu, perasaan lama datang kembali.Heheh) Meh, ai share.
Mungkin aku yang "buta" tak nampak apa hikmah semua ni. Sedangkan, aku ada kerja yang halal, ada kenderaan, ada keluarga, ada kawan-kawan, teringin nak makan apa-apa boleh pegi beli. Tapi teringat apa sorang kawan pernah cakap, kita nampak apa yang kita nak je. Aku tengok orang kawin, aku takda so aku nak, aku tengok orang ada anak, aku takda so aku nak. Sebabtu tak pernah puas kot. Sebab tu rasa hidup ni sedih. Tak matang kan? Aku kena lebih bersyukur, kena kuat untuk jadi lebih baik.
Nah bunge❤

0 Flowers: