Emosi Tenang | Miss Durian Runtuh

May 3, 2021

Emosi Tenang

Assalamualaikum semua. Sekarang rasa nak meluah perasaan di blog je. Sebab takda sapa baca, kecuali kakak. Hai kakak. Heheh. Nak tulis di FB,IG,Twitter, ramai kawan pulak. Sekarang aku melalui fasa yang, satu ketika dulu aku beria-ria nak. Tapi sekarang bila 'bakal' dapat, aku pulak yang tak rasa excited. Faham tak faham? Sebenarnya apa yang aku nak? Jadi sekarang aku menanam mindset, kalini aku berkawan, taknak ada perasaan berharap dengan orang. Berdoa dan berusaha ubah perangai je. Terima kasih atas pelajaran yang lepas.


Lagi satu, jadi orang perempuan ni, banyak kerenahnya. Semoga ada orang yang tahan dan faham dengan perangai dan emosi aku. Sekarang ni kurang banyak dah emosinya. Sebelum ni tak kira awal,tengah, hujung bulan, asyik nak sensitif aje. Orang pun tak tahan. Maafkan kita. Tapi bila aku fahamkan, sebenarnya manusia takkan dapat penuhi permintaan dan kehendak hati kita. Tuhan je yang tahu apa dalam hati kita. Doa banyak-banyak minta petunjuk.




0 Flowers: